قایق شکسته...
 
متن و اهنگ عاشقانه
عاشقانه ها
 
 
دو شنبه 7 آذر 1390برچسب:, :: 11:45 ::  نويسنده : حمید
حس خوب با تو بودن دیگه با من آشنا

شعر خوب از تو گفتن دیگه سوغاتی من نیست

                                                    من همونم که یه روزی واسه چشمات خونه ساختم
                                                     
                                                    واسه بوسیدن دستات همه زندگیمو باختم


توی رودخونه ی قلبت قایق من رفتنی بود

من از اول میدونستم قایقم شکستنی بود



                                                     واسه قلب صد تا عاشق زیر پنجرت میخوندم

                                                     توی هر شهری که بودی من مسافرت میموندم




اگه بارونی نباشه واسه ریشه ی درختم

تو نیاز تو میموندم تا بباری روی بختم



                                                 قامت خوب و قشنگت شده درمون تب من

                                                 سفر بی انتها بود واسه قصه ی شب من



چیز تازه ای ندارم که به پای تو بریزم

دست خوب مهربونی یاورت باشه عزیزم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس i1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 78
بازدید کل : 95211
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1